Sep 22, 2013

Sepetang Di Atas Rumput


Kembali kita bersua muka. Entry ni dah lama dalam draft. Kena publish jugak ! Berlaku sebelum kembali menjadi student, bekerja sebagai cashier di MPH. Tak lain tak bukan, tempat bertendang, Alamanda.

Mas bulan Ramadhan, biasanya 3 /4 orang staff akan pergi bazar belikan makanan untuk semua staff shift petang. Bazar yang paling best dekat Precint 2, dekat masjid besi. Dalam pukul 4.15pm gitu kitorang bergerak gi bazar. Dengan ketangkasan dan kecekapan membeli untuk 10 staff, dalam pukul 5.15 tu kitorang dah habis membeli. Disebabkan cuaca yang tak berapa panas petang tu dengan suasana yang agak menenangkan jiwa raga, terjadi la kisah di bawah.


Lokasi : Precint 2, Putrajaya



Sebenarnya aku tak tahu dress code staff kat situ macam mana. Tiap hari aku datang kerja pakai tudung kaler lain-lain. Staff ID tu wajib pakai sampai ke bazar aku bawak.


Yang berbaju kurung ni berpangkat sikit. Umur 21 dah ada kerja tetap dengan gaji tetap, mampu beli kereta sendiri. Ohh I wish I could live my life as you, Akma.

Subjek penting di atas, bakul MPH. kehulu kehilir la kami memborong dengan bakul. 



Lelaki yang boleh diharap mengusung segala bakul dan menjadi kegilaan gadis-gadis MPH. Haha




Si Ihsan ni memang boleh jadi model. Model bakul.















Aksi Akma goda Ihsan




Gambar terakhir mesti gambar yang paling over. 










Kahkah,mintak maaf awal-awal kepada pakwe (kalau dia mengaku) & kepada makwe Ihsan (kalau ada)

Sekarang dah mulakan hidup sebagai student balik, menghadap assignments, berjalan dari kolej ke faculty, dah tak boleh buat perangai masa kerja, balik keje terus tido.

Bebudak MPH yang lain pun semuanya dah sambung study merata alam. Semoga berjaya semuanya. Ada rezeki jumpa lagi kita.



/> />