Sep 29, 2010

khas buat tersayang


jangan salah faham ye. ni bukan kisah bf atau suami atau ex boyfriend. khas untuk kawan2 tersayang lagi dirindui dan diingati selalu..

nazatul filzah
nur atiehah
siti asma'
wan nurfazlina
ku nor shahira


jangan lupe ok perancangan masa hadapan kita..haha
1.dah besa dah kawin nanti nak duk umah sama2. keputusannya rumah yang terbaik untuk kita berenam ialah rumah panjang..! tolg jgn bygkan rumh pjg yang dekt sabah srawak tu ok.
2. kalau dah ade anak nanti nak kawin kan anak2 kita. so nanti kita boleh jadi besan. &&& merapatkan lagi hubungan kekeluargaan.haha.
3. jangan wat toilet 1 je. mana la tau nanti laki mu ngan laki org kbtulan g sama2.nanti men kenyit2 mata. ish.
4. klu blackout sila sangkut loceng dengan bunyi yang berbeza kat pintu bilik masing2 . nanti xde la laki org slh masuk blik korg. :p
5. jage tingkah laku ye kawan2.tolg jgn gelak cam gorilla. takut rumah runtuh sekelip mate.
harap maklum.

cam x logik kan. tapi tu la hasil ktorg merepek dan huha2. pas da lame x jumpe. hahaha.
lantak la kan.
sekian tok hari ni.
jap g de lab tes.
wish me luck ok.
:))


1 comment:

naz said...

mu...!!!!!eeee..songeng r..glk guling2 owg bc tw x..hahaah..eeee..hahaah.. :)) :pp

/> />