Oct 8, 2011

saya superbibik !

cuti sem bermula. sebulan setengah ada masa nak kosongkan kepala otak. serabot dengan minggu exam. 


sekarang serabot nak mengemas rumah.


sampai je rumah hari tu. belum pape lagi. umi dah suruh mengemas.


hari pertama sem break :
lokasi : rumah


*kring-kring.


umi    : kak buat ape ?
orang : tak de ape pun tengok tb.
umi    : nanti tolong la kemas kemas rumah tu, masak nasi, bilik angoh, bilik umi tu kemas la, tengok bawah  saji tu ade ape, kemas sekali. acik abe tu balik sekolah bagi makan. kain dah jemur ke ?




sekali serangan bertubi-tubi daaa..


sebelum nak letak boleh pulak umi cakap


umi : ok la bibik ! uruskan ape yang patut ye bibik ! bye !
  
baik tuan @_@





8 comments:

bella hamzah said...

ehhehe xpe dapat pahala... :)

hananaana said...

hai bibik lepas nih kemas rumah beringin 15 ok!

hananaana said...

ok bibik, lepas nih kemas rumah beringin 15 plak ye! haha

_NisaFuzi_ said...

@bella hamzah

hehe. betol2.

_NisaFuzi_ said...

@hananaana

beringin 15 tu serabot ah ! haha

Azhafizah[フィザ] said...

superbibik!
tolong kemas ni..pastu kemas tu pulak..pastu bla bla bla..
hehehe..okaylah tu nisa..ade keje nak buat cuti2 ni..happy sem break ye!

_NisaFuzi_ said...

@Azhafizah[フィザ]

takde keje lain ke ? bukan duit masuk pun. :P

sekamar rindu said...

hehhe...sekali sekala rajin apa salahnya..:)

/> />