Nov 14, 2010

true friends


bertemu kembali pas semalam baru bertemu. ok..? semalam pecah rekod lagi tido kul 4. minum nescafe lagi..?? no no no. no nescafe. act ktorang tengok movie smpai kul 1 lebih. kat umah je ok bukan wayang.saye bukan kaki berembun.harap maklum. kaki berembun tau x..? eh paham2 sendiri laa. org pun men sebut je ni ha. hahaha. ok xpe. kat u xde exam bm. xde exam penulisan pemahaman lisan dll. ok cukup.

berbalik cerita sebena. dah abis tengok movie. mate xleh lelap. mmbe lagi 3 org tu da tido lene semacam. yang sorang tu bdengkur kejap. yang sorang tu tdo x bergerak. yang sorang tu pusing sane sini. aish macam2 gaye la korang. style la..! hahaha. ok ckup. mengarut lagi.

jujurLY, orang sayang gile selese gile happy gile bile ngan budak 5 orang ni. naz asma' teyha kuno wan. kitorg da lame kenal. yang sorang tu dari zaman bebudak g..yang dari form 2. yg dari form 3. yg baru kenal kat u pun ade :) tak kire la seramai mana pun org jumpa kawan baru. korang tetap THE BEST.

mereka intan berlian harta pusaka yang saye ade :)



kadang2 bergadoh jugak. tapi benda2 ni la yang wat kan hubungan kitorang lagi rapat. bile da gadoh mesti nak setelkan. bila nak setelkan mesti kene cakap hati ke hati. ape ko x suke. ape aku suke. contoh cmtu. dari situ la korang boleh kenal membe korang ngan rapat g..

contohnye. org penah wat sesi mahkamah. haha. over ke..? lantak la.
tapi benda betol. tapi time ni ktorang ber 2 je. kitorang bercakap itu ini. cerita2 benda dulu2. dari kul 8 malam sampai 11. macam2 cerite kua. klaka ade. songeng pun ade. hahaha. start ari tu ktorang makin rapat. g mana ber2. tapi yang bes ktorang suke gadoh. gadoh mnje :P


ok cop. nape emo sangat ari ni..?

teruskan...


Ingatlah bila kali terakhir anda berada dalam kesulitan. Siapa yang berada di samping anda ??

Siapa yang mengasihi anda saat anda merasa tidak dicintai ??

Siapa yang ingin bersama anda saat anda tak boleh memberikan apa-apa ??

MEREKALAH SAHABAT ANDA
Hargai dan peliharalah selalu persahabatan anda dengan mereka.

**Dalam masa kejayaan, teman-teman mengenal kita. Dalam kesengsaraan, kita mengenal teman-teman kita **

terima kasih kerana mewarnai ari2 ku,
terima kasih kerana membuatku tersenyum.
terima kasih utk semuanya :)


1 comment:

naz mie said...

sweet ! luv u ! :')

/> />