Dec 9, 2011

kanak-kanak advance !

ni bukan budak-budak. tapi kanak-kanak. 

dengan muka baru bangun tidoo, dengan berbaju tidoo. nasib tak berbaju kelawar je. bangun-bangun terus capai Ipad ! 


siap kena amik nombor kalau nak main.  

wahai budak-budak, korang tersangat lah advance. saya sendiri pun tak pernak pegang benda yang bermula huruf I berakhir huruf P tu. 
masa diorang duk main benda tu, baru tau.

 banyak game rupanya dalam Ipad ni..

see betapa kunonye saya ??


ni lagi sorang, kakak abang beliau main Ipad, beliau main Iphone.

dasyat la awak ni. 

pakai seluar power rangers lagi, sexy btol. !


FYI, budak-budak ni semua sepupu saya. advanced kan diorang ? =.=

2 comments:

Junk said...

budak2 skrg senang, balajar rajin2, mintak bli benda2 camni la sbg hadiah.. cam sepupu sy la.. upsr dpt 7a 1b tp dpt galaxy tab.. cis.. dengki aku.. hahhaa

huda said...

HAHA. tau tak apa. diorang mana pandang dah mainan dlu ( zaman kite kite dlu ). HAHA.

/> />