Jul 20, 2012

Berjalan di Perjalanan


Selamat menyambut bulan Ramadhan kawan-kawan ! Malam ni ramai-ramai serbu masjid bawak mercun. Eh ? Bawak telekung !

Seminggu sebelum puasa ni pun dah biasakan diri puasa dengan puasa ganti. Nasib sempat ganti puasa..
Hari ni tak puasa pun feeling macam puasa. Arau cuaca panas tapi berangin. Tengahari pun boleh berselubung dalam selimut lagi.

Dah masuk bulan Ramadhan ni niat di hati nak datang class pakai baju kurung hari-hari.. 
Arau, jangan panas-panas sangat eh bulan puasa ni ?


Bila tengok masuk waktu berbuka & imsak 1 Malaysia ni, macam biasa Perlis paling lambat. Orang KL dah sendawa kekenyangan, Perlis baru nak azan..

Oleh itu, (habis skema dah ni) , Selamat berpuasa umi abah angoh acik abe kat rumah tu !!



4 comments:

liza♥aufa said...

nice view :)

amranaiman said...

slmt berpuasa :)

Eca Dwinky Asha said...

org sabah dah hbs terawih kot masa korg berbuka..hehehe :)

gadisworld said...

selamat berpuasa dik.. dari orang kedah :)

jom dik,join contest chik as

http://pintuhati.blogspot.com/2012/07/contest-sulung-chik-as.html

/> />