Apr 1, 2011

gambar kekalutan di uitm

cerita banjir lagi. akhirnya jumpa jugak gambar masa semua orang tengah kabot nak balik dari blog syudahhamizi. adda, org cilok au. tak remove watermark adda. :)


tengok lah. semua orang dah tarik beg gabak besa. first time 1 uitm ni balik skali !






balik pakai baju kolej lagi semangat. baju kuning lengan biru tu baju kolej ye !bila pakai baju kolej,  sampai alor star, memang terang tang tang macam tulis kat dahi 'saya mangsa banjir dari perlis' 
*kutok diri sendiri, sebab balik hari tu pakai baju kolej ! hee*



nampak? dah la ribu riban warga uitm kat sini. bas sediakan 3 je ! grrr. 
muka yang tak dapat naik bas semua frust menonggeng. naik bas free ! naik teksi 6o hengget !


pengalaman oh !

2 comments:

Siti Aliah said...

korg naik teksi ke?x dpt naik bas ek?

_NisaFuzi_ said...

xmu.. gile mampat sendat bas. tak sanggup org..

/> />