Nov 27, 2011

semangat waja.

Dah seminggu class start. macam-macam al-kisah jadi..
datang class dengan azam baru, semangat baru nak belajar betol2..
tut tut, banyak class cancel.


uish, lagi la bersemangat !






masa class ECO tak silap hari tu, lecturer duk bebel-bebel ape tah kat depan. tetibe dia cakap pasal berdiri atas kerusi.


si asma pun dengan muka sayu tetibe cakap:


asma : orang ingat lagi masa sekolah dulu, orang kena berdiri atas kerusi. memang tak kan lupa laa. *dengan confident.


orang : kenapa ?


asma : entah. dah lupa.  *dengan confident jugak




sabar jela budak ni..




2 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

selalunye awal sem mesti xde class..asik postpone dan cancel aje..dah semnagat2 pastu xde class pulak kan..sabo je la..

Azie Azman said...

wah..dah start kelas ye..
azie baru nak start bercuti 3 bulan ni nisa :D

btw good luck for this sem :)

/> />