Apr 27, 2013

Dinner with Classmate, Kuala Perlis.

Kisah berlaku sebelum habis Part 6 walaupun agak basi. Part 6, the busiest, chaos sem sepanjang Diploma ! Seriously terlalulalulalulalu banyak case study, group assignment, presentation sampaikan aku rasa sepanjang sem ni aku tak belajar langsung. Sibuk buat natang presentation je. 

Dalam busy hampir nak gila tu,  orang kuat dalam kelas, sempat organise dinner. Last dinner with classmate. Bertempat di Kuala Perlis. Kemana lagi arah tuju bebudak Uitm Arau kalau bukan ke Kuala Perlis kalau bab makan-makan.  

Bergerak dengan entah berapa biji kereta, aku pun tak pasti, terus ke Kuala Perlis. Hari masih petang. Air pun surut lagi. First sekali, jamu perut dengan kek Chocolate Indulgence. Ehsan sikit dana dari Lecturer Bel masa Part4 untuk kami, tapi bawak sampai ke Part 6 baru nampak hasil. Busy kan. Kalah lecturer memasing.

Happy Birthday ACD6Da. Orang tu tulis 6D9 sebenarnya. HAHA



Sepanjang petang tu duduk makan kek, makan jajan, Ohh thanks kepada orang kuat, sebab belikan jajan sekali. Dah lama tak makan jajan yg cicah sos tu. Hiksss.


Fida sorang focus potong kek. Orang lain pakat tak hirau sebab haus gila.


Kan nampak betapa kehausannya depa. 



Snap yang ke 987xx87




Time   paling banyak gelak. Depa ni gila tau dak?





Here it goes, matahari dah mula terbenam


View yg buat rasa nak nangis. 
K over lagi.


Before makan-makan, kami bergerak ke masjid Kuala Perlis. That was my first masuk dalam masjid tuu. And aku baru tahu masjid tu atas air. Kesian gila hg ni Nisa ! Memang cantik ! Memang awesome !

Oh hye, perempuan dan toilet memang begini. 
Ni toilet dalam masjid. 

Ni semua muka baru lepas solat Maghrib. Buat-buat innocent.






The makan-makan part !
Part of classmate dengan Sir Ismail. Sir Audit. 

Btw Sir, saya tak boleh buat Audit hari tu. Saya rasa saya tak guna langsung bahasa Audit masa saya menjawab. Lagi pun masa tu saya duduk betul-betul bawah aircond. Punya ketaq tangan saya sampai tak mampu nak menulis. Yang lagi saya geram, saya duduk betul-betul depan batang hidung pengawas. Saya tengok dia, dia tengok saya. Saya jeling Dia, dia jeling saya balik.





Menu hari tu:
Ikan tiga rasa 
(Aku tak ingat ikan apa. Err sebenarnya aku tak tak tahu. Tak kenal lebih tepat) 
Ikan steam
Sotong celup tepung
TomYam
Telur Dadar
Udang sambal
Kangkung goreng belacan
Ulam, sambal belacan, budu
Dan lain-lain. (tambah la ikut sedap hampa)



Mengah perut aku makan hari tu. Dah lama tak merasa makan macam tu sekali. Tapi overall memang semua sedap. Semua Fresh. Ada la orang tu, punya la kebuluq kononnya mintak nasi tambah. Mintak 7 pinggan. Depa baru bagi 5 pinggan nasi tambah semua dah surrender. Haaa amik hang. 


Muscleman ? Maybe.




Selesai acara lawan perut siapa paling kembung, berjalan sat dalam pasar, jumpa aiskrim ni. Ni aiskrim okay ! Aiskrim goyang kot nama dia. Banyak flavour ada ! Anggur je yang aku ingat sebab aku makan flavour anggur hari tu. 









Sebagai penutup bicara, saksikan muka semenggah hero kelas kami.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Till then, GoodBye ! Takecare !


No comments:

/> />