Mar 19, 2011

isi minyak RM5 pun boleh jalan jauh oh !

memandangkan skang dah kat umah. maksudnya jalan naik kereta jela kan. kereta pulak, memang mati hidup balik pun tak kan pernah tengok meter minyak tu naik ! memang sentiasa rapat je kat E tu. hampeh. nak jadikan cerita semalam nak gi amik membe kat bts. kena la isi minyak kan. purse dah la kosong kering kontang. seslim yang boleh la. al maklum balik dari arau ke kl pun dah habis 100. korek punya korek dapat la duit syiling. dengan muka tak tau malu pegi la isi minyak RM5. RM3 duit kertas, RM2 duit syiling ! haha. pegi je kat kaunter, pam 6 eh, maseh ! trus blah . haha. malu kot.songgeng sungguh. tak penah di wat org isi minyak kete 5hengget.

bila dah isi, tengok 5.20. haha. lagi wat malu. terlebih bagi syiling 20sen. memang memalukan. penah ke org isi minyak ada sen2..???



tapi dengan 5hengget tu la boleh pegi jusco pegi balik 2x. pegi batu 9.
comfirm sampai tanpa perlu tolak kereta ke pam minyak terdekat. haha
 sekian :)

1 comment:

gadis chomot, said...

alahh nisa. rilek sudehh, man selalu je isi minyak kete rm5. tkde hal lahh. :)

/> />