Mar 15, 2011

penyakit berjangkit !

wah2 tak tau pulak penyakit gila berblog ni boleh berjangkit. haha. sory la kawan-kawan yang terberjangkit penyakit ni, sampai boleh tahan mata duk mengadap blog ni sampai berjam-jam lamanya. kalau boleh baca buku MGT macam mengadap blog, comfirm A++ :)

kegilaan terhadap blog sekarang makin terserlah sebab:
1. bangun pagi kalau kelas lambat, bukak blog dulu.
2. bosan-bosan tak tau nak wat pe, mesti bukak blog jugak. kalau tak update pun, tengok blog orang lain.
3. sambil-sambil wat assignment pun mesti bukak blog . pastu, hanyut... haha. assignment haram tak siap.


tolong nasihat kan saya, lupakan blog sebentar, && study !!! final nak dekat oh !
someone tolong :)
hulurkan tangan, ringankan beban :P

2 comments:

Siti Aliah said...

like..like..like..:D
sama la...addicted with blog..
tp study jgn lupe ye cik nisa ye..pnting tu..Final smakin hampir..hehe

_nisa_ said...

haha. mekasih la bg semngat ! :)

/> />