May 25, 2012

Gambar dari folder mereng time !


Dengan batuk tak berhenti update entrry malam ni. Ni kes tunggu abah punya lama dekat Putrajaya Sentral sampai boleh amik gambar ribu-riban. Budak-budak camwhore ni memang tak boleh diajak bergambar. Amik gambar 1, pastu gelang macam jin. Umi dah geleng-geleng kepala tengok anak-anak dia.
Tak kawin lagi dah gilaaa


Meet my siblings ,


Angoh & Acik





"kak, buat hidung kembang !" k buat. 
mek ngoh ni tak ikut arahan !




Sumpah ni gambar skema. Macam budak sekolah menengah punya DP. 
Eh budak sekolah sekarang semua hebat-hebat. Sekali upload gambar, gambar tengah gosok gigi sekali pun, beratus org like !! Tak macam zaman mysace duluu.
 Eh ada kene mengena ke ?





"buat mata juling pulak "
Angoh je menjadi. haha. yg kite ni berie nak julingkan sampai stress !! 



Balik dari Putrajaya Sentral, abah bawak singgah Taman ekreasi Air kot kat Presint 5 tu. Duduk atas jambatan ni terasa air berkocak kat bawah. Feeling tengah naik feri.





Till then, thank you :D

*macam buat ucapan koir.




10 comments:

Syakir Rahman said...

wah...bagusnya awak :)

_NisaFuzi_ said...

eh apa yg bagusnya ?

Syakir Rahman said...

awak pakai tdung :)

_NisaFuzi_ said...

owh haha. dah besar kan.

ejulz said...

comel r tu.. ^_^

Mira Cikcit said...

macam lain2 je muka adik beradik Nisa

Fariz Reza [FR] said...

Assalamualaikum (^_^) , erm FR tengok follower awak bawah 350 , dan awak berpeluang masuk

[Segmen Bloglist: Saya Blogger Newbie]

Tolong Blogger Baru je (^_^) senior tak payah...

http://www.farizreza.com/2012/05/segmen-saya-blogger-newbie.html

emeliena said...

Semuaaa lawa-lawa yep ;]
By the wayy, jangan lupa jadi diri baik-baik .

_NisaFuzi_ said...

memang sume lain2 mira . hhe

_NisaFuzi_ said...

eh ? ok2. tq.

/> />