May 27, 2012

Pameran kereta mewah Hari Belia


Selamat berhujung minggu semua !
Semalam petang sempat singgah tengok cane suasana Hari Belia. Hari terakhir baru nak gi, padahal dekat gila dengan rumah. 
Disebabkan banyak sangat-sangat khemah. Banyak sangat aktiviti & jem yang membosankan, kitorang  tak banyak berjalan pun. Cuma pergi kat 1 tempat ni je.


Tempat pameran kereta !
Sumpah ternganga ! Sangat awesome ! 



Yang ni paling menarik tertarik ! Terlampau exclusive ! Owner dia India.

Tengok dalam dia pulak..


Perghh tak payah cerita. Tengok meleleh. Dengan TV nya, ipadnya, bantal gebu sampai ke kaki !! 











Pakai baju oren mestilah bergambar dengan kereta oren. :D





Eh kita suka yang ni ! Girly sikit. hehe


Comel kan kan ? Owner dia lelaki jugak. Mesti sweet. haha




Tu adik. dia darjah 6. tp kecik macam 6 tahun. 




Ni yang paling unik ! kereta lama. layan transformers tau !



Kemain dengan bulu-bulu segala !



Hehe. Comel nya ! mintak sign pleasee.



Ni lagi berani tinggal kunci. Kang ada bawak lari. Ternganga la kau cik abang.




Gila la kereta mewah macam ni. tak sayang ke nak naik ?





Nisa fuzi & Sahira Fuzi 


Nisa Fuzi & Nisa Hamdan !
Ni kawan acik (Sahira Fuzi) Kenapa tah kawan-kawan adik semua ada nama Nisa.





Terima kasih sudi membaca :D


11 comments:

Mira Cikcit said...

Serabut jugak tengok kereta sampai mcm tu sekali

_NisaFuzi_ said...

haha agak la.. dengan lampu lip lap.

Azie Azman said...

nisa..azie suka jugak kereta nisa suka tu..comel! hihi

CikZaitul said...

tak nampak pun keter-keter tu kat jln raya kan..


klu jupe kt jln keter tu ..bulh mitak sign ke , adekan sesi fotografi ke...

hehehhehe :)

anne said...

wow! smart gileeeeee.. OMG!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gile cntik sehhh keta..

_NisaFuzi_ said...

tau takpe. sweet sangat !

_NisaFuzi_ said...

haha jumpe kat jalan dorg ni duk racing je. tak sempat nak mintk sign

_NisaFuzi_ said...

smart sgt kan. nak menangis tengok. haha. over.

_NisaFuzi_ said...

sebenarnye cantik gila. tp silau sgt. nampak huduh sikit

Nurul Akmal said...

SAngat smart..Tuan punye blog pun comel.. ;)

/> />